Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Bestelling en Levering

Verwerking en afhandeling

We doen ons best om de meeste bestellingen binnen 1-3 werkdagen te verwerken (exclusief weekenden en feestdagen), nadat we je bevestigings-e-mail hebben ontvangen. Je ontvangt een nieuwe melding wanneer je bestelling wordt verzonden.

Verzendkosten en schattingen

We bieden gratis standaardverzending voor alle bestellingen bij onze leveranciers.

De levertijd is opgedeeld in twee delen:

Nederland:

Verwerking: 1-3 werkdagen
Verzending: 7-11 werkdagen

België

Verwerking: 1-3 werkdagen
Verzending: 7-11 werkdagen

    • Deze levertijden zijn sterk afhankelijk van de grootte van het product.
    • Houd rekening met vertragingen door feestdagen of andere onvoorziene omstandigheden.
    • Je bestelling kan onderworpen zijn aan douanekosten en belastingen (inclusief btw) die verschuldigd zijn zodra een zending je land van bestemming bereikt. Velari is niet verantwoordelijk voor deze kosten, indien ze worden geheven, en ze zijn jouw verantwoordelijkheid als klant.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Je kunt de status van je bestelling op elk moment controleren op onze pagina voor ordertracering.

    • Voer je bestelnummer en e-mailadres in
    • Klik op "Volg mijn bestelling"

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mailbericht met een trackingnummer waarmee je de status kunt controleren. Houd 48 uur rekening totdat de tracking-informatie beschikbaar is.

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na ontvangst van je verzendbevestigings-e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@velari.nl met je naam en bestelnummer, en we zullen dit voor je nakijken.

Restituties, retouren en ruilen

Bekijk onze restitutierichtlijnen.

We accepteren retouren tot 30 dagen na levering, indien het artikel ongebruikt is en zich in de originele staat bevindt. We vergoeden het volledige bestelbedrag minus de verzendkosten voor de retourzending.

Verloren, beschadigde of gestolen bestellingen

Als je bij aankoop de Groene Verzendbescherming voor je bestelling hebt gekocht en je pakket verloren is gegaan, gestolen of beschadigd is, kun je als volgt een vervanging aanvragen:

    1. Ga naar reorder.corso.com of stuur een e-mail naar info@velari.nl.
    1. Je hebt je bestelnummer en de e-mailadres nodig waarmee je je bestelling hebt geplaatst. Je bestelnummer vind je in de bevestigings-e-mail.
    1. Zodra je hebt aangegeven of het pakket beschadigd, verloren of gestolen is en je de aanvraag hebt voltooid, ontvang je een bevestiging voor de vervangende bestelling.

Let op:

    • De Groene Verzendbescherming is een optionele service die je bij aankoop kunt toevoegen.
    • De vervangende bestelling wordt verzonden zodra de originele bestelling is bevestigd als verloren, gestolen of beschadigd.

We hopen dat je bestelling snel en probleemloos bij je aankomt. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Het Velari team