Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

FAQ: Vragen en antwoorden

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We streven ernaar om je pakket binnen 7-11 werkdagen te bezorgen. In 99% van de gevallen wordt je pakket op tijd bezorgd, maar het is mogelijk dat er vertraging optreedt.

Onze producten worden direct door de leverancier naar je toegestuurd. Hierdoor kunnen we enorm besparen op opslag- en transportkosten, waardoor we producten tegen een lagere prijs dan de concurrentie kunnen aanbieden en de verzendkosten zelf op ons nemen.

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt bij de bezorging.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Ik mis enkele producten in mijn bestelling, hoe is dat mogelijk?

Omdat we met verschillende leveranciers samenwerken, is het mogelijk dat producten apart van elkaar worden verzonden. Mocht je bestelling ontbrekende artikelen bevatten, dan ontvang je deze in de regel na 2-3 dagen.

We verontschuldigen ons voor het ongemak.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

We nemen de verzendkosten van de bestelling voor onze eigen rekening!

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze teruggeven?

Ja, je kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.

Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?

Op deze pagina kun je je e-mailadres en bestelnummer invoeren om je pakket te volgen!

De Track & Trace-code levert geen informatie op, hoe is dat mogelijk?

Vanaf het moment dat je pakket bij de transporteur is aangekomen, is de Track & Trace-informatie beschikbaar. Het is altijd mogelijk dat er een kleine vertraging optreedt, houd hier dus rekening mee!

Waarom heb ik meerdere Track & Trace-nummers?

Hier bij Velari verkopen we producten die uit verschillende magazijnen en locaties komen. Als je bestelling meerdere artikelen bevat, is het mogelijk dat deze op verschillende locaties liggen en dus verschillende Track & Trace-nummers hebben.